onsdag 5. januar 2011

Finn - Mulighetens Marked - en 10,- rikere..

Huset herre har lenge gått å ønska seg en ny flatskjerm
som vi kunne ha ned på stua.
Planen var da at vi skulle flytte opp storskjermen til loftsstua...
Men - der sto det en gammel Finlux TV og opptok plass.
Men TV vart kjøpt i romjula - og siden den nye flatskjermen skulle på veggen, 
ble også tv-bordet overflødig.
Herren kasta så  tv-bordet på veranden søndagskvelden (va sikkert et hyggelig selskap til den furtende edelgrana som har sett sine glansdager)
Men frua villa nå anna - æ la inn en annonse på finn.no søndagskvelden hvor vi ga bort en TV uten fjernkontroll ( sist observert i Trøndelag i 2007!) og Tv-bordet. 
Herren hadd ikke mye trua på dette- og sa at jeg skulle få 10,- dersom noen ville ha Tv-bordet.
For å gjøre historien kort - idag ble både Tv`n og TV-bordet henta - og jeg venter på min belønning.

Ellers har jeg vært flink pike å vært på min andre trening. Mellom alle øvelser
(litt stiv å støl siden mandag) kunne jeg observere at vi har blitt
to - tallet 2! -  med lyse bukser.. Kanskje vi blir 3 mandag?
Arti er det uansett...:-) 
Jeg har i tillegg avlagt treningsløfte til Oddveig - et løfte om at jeg skal trene
minst 2 ganger pr uke.. slikt forplikte veit du..


Ha en fin aften..
MJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar