fredag 7. januar 2011

God helg!

Hei..
ja, da er helga her.. denne uka har gått veldig fort.
Arbeidskrav ble bestått, så no gjenstår eksamen i februar.

Da er målet at helga skal brukes til å rydde ut jula.
Akkurat no står litt her, og litt der...og hvert år er det et mål å få ting mest mulig organisert. Kanskje det blir i år..


Vi bor i litt esker fortsatt -( ja, det tar litt tid å kom i orden.)- men jeg har fått tømt 2 esker som skal brukes til loppiser.. Har samla på julepynt i flere 10 år, og når jeg ser at under halvparten blir brukt er det på tide å gi bort litt.


Ser at "Den gode feen" viser en telysestake fra Anne Black- da slo  det meg at jeg har to selv i hylla.. Kjøpt i Køben i 2 omganger på "Stilleben".. De lyser så pent..
En annen ting som dukker opp når en rydder er alle mine håndarbeidsposer.
Et nyttårsforsett er at de skal bli redusert i antall i løpet av 2011.
Jeg har lagt ut bilde av juletreteppet som jeg håndquilter - ved anledning ( har ikke skjedd på et år no)
Målet er at det skal være ferdig til 2015, men vi får sjå..Når det er ferdig skal det bestå av 36 stjerner.. Dokk kain sjøl tell kor mang som mangle..

Nå frister mannen med taco.
Ha en fin fredagskveld, så hørs vi imorra.
Vimså..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar