onsdag 12. januar 2011

Tur til Ikea?

En ny dag går mot slutten.
Etter en trivelig dag på jobben, har jeg vært på trening. (ja, æ har tross alt skrevet et treningsløfte med Smellå) Jeg er helt i rute i forhold til avtalen enno. En treffer stadig vekk på nye muskler på kroppen.
No e det avslapping før det blir kveld..

Æ klare sjølsagt ikke helt å slippe tak i jula. Når vi va på Maihaugen søndag, investerte jeg i en julekule fra Arne og Carlos.
Mønstret som sto på kula, stemt sjølsagt ikke...og dama i butikken ga meg i tillegg mønster på 4 andre kuler. Tja, dette kan jo være et juleprosjekt til 2011.?

Ellers driv vi å lure på om det blir tur til Ikea til helga.
Vi har et gjesterom som står litt på hodet, og som treng noen skuffer. Malm te Ikea hadd vært veldig ideel, men vi mangler 20 cm... Dem  æ vil ha e 80 cm bred, og vi har bare plass til en 80+60.. Dermed vurderer vi en kjøkkeninnredning . Barnevakter er i boks..
Men så har vi fått et tips om en kommode på Skeidar - så no vart vi litt usikker.
Tror kanskje vi må kjør nedom å sjå på den..Bohus kain jo sjølsagt ha en fin kommode på 1,40 dem og..

Ha en fin kveld..

2 kommentarer:

  1. Heisann! Fin julekule, men stussa litt på motivet..? Strikke sjølv til neste år!

    Du har litt kortare veg til IKEA enn her på ville vestlandet. Men Bohus og Skeidar e jo gode alternativ :-)

    Fin blogg, forresten :-)

    HB

    SvarSlett
  2. ser kanskje at jeg må komme med en oppklaring der - det følger med et mønster med hver kule - og mønstre som hang på kula mi var ikke det samme som mønstre på sjølve kula.. og det skuill det visst verra..
    Fint at du følge familien Vims sin hverdag.. sett stor pris på det..ha en fin kveld på ville vestlandet:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar