søndag 13. februar 2011

Morsdag ..

Hei...
 og God morsdag  til alle mødre!
Selv var jeg heldig å få sove veldig lenge idag.
Gave blir det nok seinar - æ gav vimsemannen min portforbud i går pga sykdom

Idag har jeg tenkt å vise dere noe jeg har arvet.
Annettes Hus har i disse dager en utfordring som ber oss vise fram vårt beste Bruktfunn.
For familien Vims sin del tenke jeg å vise fram 2 1/2 ting


Ja, her på bildet ser dere
* en del av et gammelt bord som jeg har arvet etter min mormor og morfar.. 
*en vase til en stilkrose (f.eks) som jeg også har arvet av mormor og morfar..
* et herlig barne/kaffeservise som jeg har arvet av tante M.

Bordet har nok fått litt flytteskader fra 1997 til nå, men æ klare itj å kvitt mæ med det.

Søte kopper


Ellers har jeg innsett at det jeg ikke har oversikt over nå til eksamnen i morra får skure og gå..
Så får vi sjå da om Beveren dukker opp..

Ha en fin morsdagskveld..
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Hei!
    God bedring da... Kjedelig å være sjuk :(
    Så herlige kopper!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fine kopper du hadde! :) Bruktfunn er morsomme å ha! Har selv vært med på utfordringen. :) Er nr. 50. Kan gjerne se på det igjennom denne linken om du vil: http://royal-dream.blogspot.com/2011/02/favorittbruktfunn.html

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar