mandag 28. februar 2011

Sparegris...

Hei, og god mandagsmorgen..!!


Det har vært litt hektisk i det siste, så bloggen har ikke vært oppdatert.
Fikk vinterferiebesøk onsdagskvelden - trivelig...

Jeg fikk ikke vært så sosial på dagtid, for jeg har brukt dagan på å rydd meg ut av kontoret.
Men fredag kl 18.00 dro æ no heim.. 
Frøkna og vimsemannen har hatt vinterferie i 2 dager, og har vært i 
ake- og skiløypa og kosa seg..

Idag slappes det av, før jeg begynner på ny jobb i morra.
Tenkt æ mått vis dokk ka æ fikk i avslutningsgave...



En sparegris.. som en kan skrive på med kritt.. Festlig..
Æ har lovd at den slår følge på det nye kontoret..

Ha en fortsatt fin mandag.
Forøvrig et aldeles nydelig ver her på Lillehammer dag.
Krysse fingran for nytt GULL til Norge idag..
Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Gratulerer og lykke til i ny jobb :-)
    Spennende da :-)
    Søt sparegris, du får legge på en tier hver dag så skal du se det blir en STOR sum etterhvert, hehe..

    Ha en fin dag og klem fra meg

    SvarSlett
  2. Lykke til i ny jobb!
    :)
    Her begynner ikke vinterferien før i uke 10, og det skal bli deilig/hektisk som vanlig, tenker jeg.
    :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar