fredag 15. juli 2011

Da er jeg tilbake


Endelig var PC n på plass
Plutselig har vi større skjerm enn før
Herlig..
En annen ting er herlig er at det er
Ferie!!
(eller kanskje bare nesten - har igjen et par timers arbeid)



Mye har skjedd fra den forrige PC kræsja totalt..
Jeg har fått en fin premie i posten  - skal komme i et eget innlegg.


Familien Vims har vært i Danmark -
som resultat av den skal jeg ordne en en Give Away
Bloggen har jo fyllt 1/2 år...

Vimsefrøkna har blitt plukka ut til å være prøvekanin til Nille sin skolesekk-kampanje..
Stor stas for frøkna når sekken kom i posten.
Den har allerede blitt tatt i bruk i barnehagen

Som dokk skjønne så skal jeg få til et par innlegg sjøl om det er ferie..

Mrs. Hardy har gående en utfordring
hvor vi skal si litt om vårt beste sommerminne.
Den må jeg selvsagt melde meg på..


Vi har mange gode sommerminner

Blant annet ferieturen til Danmark i 2009
I påvente av innsjekk på hytta ved Legoland tok vi turen innom
"Den gamle by" i Århus.

Vi hadde 2 dager i Legoland
I grunn 2 dager for lite, når frøkna ville tilbringe halvparten av dag 1
 i Duploland...
Vi må nok tilbake når Vimsegutten blir litt større...
Vil så absolutt anbefale å booke hytte på Lalandia..


Det e herlig med ferie!!
Klem Mari Johanne



1 kommentar:

  1. Sommer er herlig!
    Ca første året vi ikke reiser til danmark..
    Tenker dere har kost dere.
    :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar