torsdag 18. august 2011

Nei, det e for tidlig...



Merker meg at flere skriver at
de nå driver å skifte ut sommerblomstene med høstblomster..
Men æ vil itj ha nå høst enno...



Sommerblomstene her i gården står fortsatt i full blomst..




Eller nesten alle da..


Denne skal nok "få slippe" til helga..

Ellers er alt lagt til rette for dameturen til Trondheim i september,
Hotell, teaterbillett og togbillett er nå i orden..
Frøkna bli med nordover for å trekke litt frisk sjøluft på Fosen..
Vet ikke hvem som gler seg mest...

Klem Mari Johanne



8 kommentarer:

  1. Ja det er helt utrolig at man faktisk tenker på høstblomstrer nå som sommerblomstrene blomstrer for fullt, men jeg er dessverre en av de som har begynt å handle inn :o) Men samtidig har jeg ikke hjerte til å slutte og vanne sommerplantene, har jo tross alt fått alle hos min mor. Tenker å pynte høst foran inngangspartiet, og la alt det andre stå litt rundt om kring..er jo lov og blande :o)
    Ønsker deg en flott helg

    SvarSlett
  2. Huff, jeg vil ikke ha høst!
    Men her kom den liksom for noen dager siden... Kjenner det i været. Jeg bruker alltid ha sommer på bursdagen min, men ikke i år. Sukk. I dag var det faktisk sol! Godt for kropp og sjel!

    Håper du får ei trivelig helg!
    klem

    P.S. Hvor på Fosen skal snuppa di da?

    SvarSlett
  3. Høstblomstene får nok komme når sommerblomstene gir opp.
    Men jeg er så glad i lyng at det tar ikke lang tid før den kommer snikende, kjenner jeg.
    :)

    SvarSlett
  4. Kor æ rote! Skrev kommentar, men du e en av de få som skal ha sånn passord når vi er ferdige å skrive, så æ må skrive på nytt for æ så den ikkje(en knapp på innstilling og vips fjerner du den..)Det æ sa va at høsten blir sein her for vi har fortsatt mange varme dager foran oss iflg værmeldinga;-)Ha ei flott helg! Klem

    SvarSlett
  5. Høstblomstrene får vente litt her i huset også! Føler nesten ikke at det har vært sommer en gang... flere av blomstene mine har DRUKNET! Hø hø...
    Ha ei super helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Hei:)

    Jeg er litt klar for høsten jeg:) Gule og røde blad på trærne, den skarpe høstluften og lyng i krukker på trappa. Det eneste jeg ikke er helt klar for enda er høststormene, men man må ta det onde med det gode:)

    Håper du får ei god helg, tar turen innom deg igjen når vi har kommet oss inn i hverdagen igjen:)
    Hanne

    SvarSlett
  7. Vi må holde på sommeren så lenge vi kan :)

    Ha en deilig helg!

    SvarSlett
  8. Heia.

    Jeg har en hilsen til deg på bloggen min i kveld;-)

    klem fra Hanne

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar