søndag 28. august 2011

Stor stas...



..å få treffe Margrete fra NRK Super idag..



Puh..da er helga snart ferdig..Takk lov kan man kanskje si..
Det har vært hektisk ...

* når en har en mann som skal sykle Rena - Lillehammer
( og mor stiller som sjåfør med bilen til svoger og svigerinne heim fra Rena
I grunn ingen ting spesielt med det,
men det var automatbil, noe jeg har minimal med erfaring med)

*to vimsebarn som bader i hver sølepytt dem ser
( og dem har det vært et par av i helga - har regna litt sjø)
Mått jo verra heiagjeng til tante og onkel i går og..
Det komiske var at vi sto å heia "Per og Pål" i mål,
men nei, ingen tante og onkel observert
før vi får en sms som sier at de har kjørt i mål..
Hvor kom de fra?

* har vært innom Barnas sommerdag på Maihaugen idag.
Kjempearrangement!!
Det er veldig koselig i byen på Maihaugen..

Her har vi sykla, vært med på hesteskyss, snekra en verktøykasse, spist is
 og sett et morsomt show av Margrete.

 
En av de to sofane som jeg nevnte i forrige innlegg
er nå solgt.
Den blir henta i morra.
Onsdag skal jeg ha Dameforening.
Blir litt interessant hvor jeg skal få plassert folk..
Noen som har et tips til meny..?
Håper alle har hatt ei flott helg.
For i bunn og grunn har vi så absolutt hatt det vi og..
Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Høres ut som en herlig helg!
    Maihaugen er en skikkelig koselig plass, altfor lenge siden jeg var der sist...
    klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som at helga har vært fin, selv om den hørtes travel ut;-) Og jeg kan tenke meg det var stas å få møte en barne-tv-helt!

    Ha ei god uke Mari Johanne,
    klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Høres og ser ut som at helgen din var veldig koselig=) Til tross for litt hektisk;)

    Tips til mat: Lefseruller med laks, snøfrisk&kremfløteblanding og ruckolasalat.....det er min store favoritt for tiden:D

    Enten kan ha det som en liten forrett til noe annet, eller du kan lage andre tapasretter å ha til=)

    Ønsker deg en koselig uke som kommer;)
    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  4. Så artig det må ha vært for jenta di :) Og sprek slekt ! Noen må jo passe barn og kjøre følgebil også :) Jeg hadde valgt det siste ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar