mandag 8. august 2011

TineK + påminnelse

God ettermiddag!

Tenkt æ mått vis dokk innholdet i en av posene som ble med tilbake fra
ferien i år..
Telysestakene fant jeg i Sarpsborg,
mens den rosa vasen ble funnet i en butikk i Randers..
Passer utmerket til mine blomstererter som nå er i blomst..


Kom over et par festlige butikker i Danmark, men når jeg spurte om
de hadde ting i Greengate - nei, det visste de ikke hva var..
og Tinek hadde de heller ikke hørt noe om.
Må si at jeg ble ørlite overraska..

Trivelig at flere vil følge bloggen min
Velkommen skal dere være..


Må vis dokk margarittene ved inngangen..
De har tatt helt overhånd over alt annet som befinner seg i samme potte..
Stemora kan så vidt skimtes..
En kan vel ikke klage på kvaliteten på disse blomstene?

Har du husket å melde deg på min Give Away.
Ikke?- da kan du få gjort det HER

Ha en fortsatt fin kveld.
Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Oi, så flotte blomstene er blitt. :) Fine ferieskatter også. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige Tine K!
    Margerittene mine bruker også å bli sånn til august, men i år har jeg ikke engang plantet dem gitt... Holder på med garasjebygging, fylle opp med masse rundt huset og alskens som gjør at blomster var noe jeg mer eller mindre kunne glemme i år... jaja. Dine var knall!

    Ha en fin uke!
    klem

    SvarSlett
  3. Heihei.
    Takk for koselig kommentar på bloggen min:)
    JA tv benken vår er vi veldig fornøyd med,selvom samboer sikkert brukte 2 timer på å sette den sammen:)
    Vi flyttet tilbake til bergen 26 juli etter 3 år på gjøvik.

    Koselig at du valgte å bli følger..
    Gleder meg til å følge med bloggen din også:)

    Klem klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar