søndag 18. september 2011

..da blir det andre boller



Helga går mot slutten
Barnehagesekker må pakkes for ei ny uke..

Far klart å gjennomfør løpet i går - med det resultatet at han er
støl i hele kroppen idag..

Nok ei innholdsrik uke ligg foran oss.

Imorra må alt som skal planlegges for resten av uka gjøres.

Hvorfor?

Jo, mor skal på 2 dagers samling på hotell tirsdag og onsdag..

Luksus,
 siden samlingen er bare 15 km fra vårt hjem..

Vi la søndagsturen til Veimuseet..

Barnehagen arrangerer høstfest tirsdag,
 og vi har lovd å stille med boller..
Jeg har vurdert min kapasitet dit hen at de lages 
 mellom ballett og trening i morra..


Torsdag sett frøkna og mor seg på toget til Trondheim..
Frøkna skal på høstferie på Fosen, mens mor
skal på damehelg i trønderhovedstaden..
Dette kan bli morosamt...


Ha ein fin kveld.
Mari Johanne

3 kommentarer:

  1. Ja, det går fremover.... skulle bare ønske vi kunne sette å et dusin karer og bli ferdig:-) Godt å høre at det er flere som driver med planlegging på høgt plan. Denne uka er nokså rolig med kun Husbonde i Oslo på tirsdag. Gleder meg til høstferie med NULL planer og de 2 minste i barnehage. Kanskje jeg kan slenge opp litt panel...haha. GOD uke til deg:-)

    SvarSlett
  2. Lykke til med neste uke, det hørtes ut som samme tempo som her, hele neste uke er fylt med program. Men det er bare kjekke ting.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ei travel uke men det høres virkelig ut som at du har full kontroll:)
    Kos deg masse på samling midt i uka og jentetur til Trondheim i slutten av uka.

    Fin uke,
    klem fra Hanne

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar