fredag 2. september 2011

Overraskelse i posten..


Da var endelig den etterlengta helga her..

Det har vært en intens uke,
som har gått så alt for fort....

Heldige meg fikk gave i posten denne uka..
Hanne med bloggen "livets små øyeblikk"
hadde sendt meg denne fine eska..
Hadde egentlig tenkt å vente med å pakke den opp til damene
 kom på dameforening
men det gikk dessverre ikke..
Til det var jeg for nysjerrig..

I esken fant jeg 
* en deilig håndkrem
* 3 Pukka-teposer


Tusen takk Hanne!
Kikk innom bloggen hennes HER


Flaxlodd hører med på dameforeningen.. Denne gangen
ble det ikke mye flax..
Håndarbeidsprosjektet ble en genser som
nærmer seg ferdigstillelse..


Fransk høstsuppe sto på menyen denne kvelden..

Nå skriver vi jo september
og høsten melder sin ankomst..

No ventes storinnrykk fra Østfold
De har store ønsker om å bli guida rundt her på Lillehammer.
Familien Vims tar utfordringen...

Ha en flott kveld..
Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Så bra at du likte gaven:) Jeg er veldig fornøyd med den håndkremen selv, og det håper jeg du også blir:) Og Pukka-teen er bare god!

    Ha en strålende helg, og god guiding;-)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  2. Så fint med pakke i posten, da! Jeg henta en pakke PÅ posten i går, klær jeg hadde bestilt fra et home party, kjole til meg og eldstesnuppa og bukse til minsta. Moro med pakker :) ha ei super helg som guide :)

    SvarSlett
  3. Så koselig med overraskelse i posten;-) Spennende te fikk du så absolutt! Ha ei kjempefin helg, klem

    SvarSlett
  4. Det er så kjekt med pakker!
    Og forening,
    -synes jeg å huske..

    God guide-helg.
    :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar