søndag 6. november 2011

I høstmørket



er det viktig å ha på seg refleks.

Har sett at jeg flere dager har
feilberegnet litt
og glemt igjen refleksvesten hjemme..



Nå tror jeg at en legges i sekken fra og med i morgen
Vel, jeg tror vel ikke, jeg vet...

Helga går nå som vanlig unna i en fart..
I går var frøkna og mor på kino, og så "Ole Brumm"

Idag er det
 "prosjekt få på plass ting i
toppetasjen.."
Vimsemannen ivrer etter å få malt ferdig gangen.

Vimsegutten har forøvrig
knekt koden med å komme seg ut av sprinkelsenga.
Så no må vi nok ut å kjøpe stor seng til han og..

Tusen takk for oppskrift til ullbukse Helen-
Har allerede begynt, så da e det kanskje
mulighet til å bli ferdig før vintersesongen er over..

Ha en fortsatt fin søndag
Klem Mari Johanne



2 kommentarer:

  1. Ja det er skumelt mørkt nå på høsten.
    En ser hvor lurt det er å ha refleks når en er ute å kjører bil på kvelden.
    Ha en fin søndag , klem Marit.

    SvarSlett
  2. Refleks er viktig!

    å få ting på plass i toppetasjen også..
    ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar