tirsdag 22. november 2011

Lysfat..



Maia med bloggen "Fabelaktig"
har utfordret meg til å
vise fram mitt lysfat..





Dette har blitt brukt det siste halvåret..
Har nok lyst på et som er litt større på sikt...
Kanskje jeg kan ønske meg det til jul?

Har skifta ut telysestakene
slik at de står litt i stil med
høytiden vi går mot
Advent..









HER kan du se flere fine bidrag

Datoen nærmer seg faretruende 1.søndag i advent.
Bør finne frem adventsstakene i løpet av uka..

Ellers har herr Snø ankommet
med et hvitt teppe på 1 cm.
Skal en tro værmeldinga forsvinner det
i løpet av morgen dagen..

Må sende store gratulasjoner til
Oddveig som fylte år i går.
Hurra..


Ha en flott onsdag!

Klem Mari Johanne


4 kommentarer:

  1. Ååå, jeg vil også ha snø! Men med 13 grader så er det ikke så mye fare for hvitt teppe her, ikke ett som ligger pittelitt en gang.

    Og nå minnet du meg på at det er bare noen dager til første søndag i advent (jeg vet - er det virkelig mulig å glemme 1. søndag i advent når man blogger;-). Jeg gleder meg like mye som barna her, og kanskje mer også. Jeg elsker tiden frem mot jul:)

    Ha ei god natt og en flott onsdag,
    god klem - Hanne:)

    SvarSlett
  2. Herlig med litt snø. Vi skulle visst få snø til første søndag i advent, i følge metrologene. Men det kan jo fort snu :o/
    Koselig lysfat :o)
    Ha en herlig dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Så fint lysfat;)
    Er så koselig med slike ♥
    Og litt adventsfarger og en svibel gir rette stemningen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Fint lysfat!
    Heldige dere som har fått snø. Håper vi også får litt hvitt til jul :)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar