søndag 6. november 2011

NIB`s utfordring; Soverommet


Denne måneden har NIB utfordret oss
til å vise frem soverommet vårt.



Soverommet ligger i loftetasjen...
Veldig fornøyd med fargevalget på veggen.
Det skal opp to lamper, men den
ene har enno ikke dukka opp...:-)



Englebilde malt av Grete By Rise
passer fint inn..




For en som lett fryser er
disse ulltøflene fra Husfliden veldig gode..
(fikk de i bursdagsgave av Vimsemannen)
Saufella er fra Fosen -
utgangarsau som går ut hele året..
Svogeren min har sikkert flere til salgs...

En gammel trehvit stol fra IKEA
ble som ny
 med litt ny maling..
Nå duger den fint som nattbord..




Ja, dette er vårt bidrag denne måneden..


Her kan du se flere flotte soverom.

Ønsker alle ei riktig fin uke.
Klem Mari Johanne

4 kommentarer:

  1. Koselig soverom og flott bidrag
    hos NIB konkurranse :) Ser veldig
    deilig ut både saueskinnet og de
    herlige tøflene ღ ... jeg fryser
    alltid på beina så ullsokker og
    tøfler er ikke langt unna ;) Ha
    en kjempefin uke som kommer. Klem
    fra Mette

    SvarSlett
  2. Så oselig :o)
    Elsker det saueskinnet.
    Lykke til med utfordringen :o)
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  3. Lyst og lekkert på soverommet deres:)
    Deilig med ulltøfler, det har jeg og framme stort sett hele året:)
    Fin mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så koselig soverom! Likte bildet av engelen veldig godt :)

    Ønsker deg og dine en fortryllende aften, her er det ribbe i ovnen. Vi skal smake litt på julen - gleder meg...

    Stor klem fra
    Fabelaktig-Maia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar