tirsdag 1. november 2011

PC problem + en GA anbefaling..


Hei alle sammen.

Idag tenkte jeg å høre med
mine bloggvenner, dvs dokk
 om dere har samme problemet med å laste
opp bilder på sidebaren som meg.

Når jeg nå prøver å laste opp
et bilde som henviser til feks en give away -
får jeg melding om at kvoten er oppbrukt..
Flere som har vært borti samme problemet?


Dagens Give Away anbefaling

Fragmenter har en give away gående..
Flotte premier, som jeg gjerne kunne tenkt meg..


 

Vi ses kanskje i morgen..?
Klem Mari Johanne

1 kommentar:

  1. I ditt tilfelle er det nok blitt fullt for du laster opp bilder hele tiden angående andres blogglotteri. Når du sletter dem må du være NØYE og gjøre det riktig ellers sletter du bare teksten og bildene blir liggende i Picasa fotoalbumet ditt.. Og der er det begrenset plass. Prøv først å slette så mye du kan, hvis det ikke funker må du shoppe mer plass... Æ bruke et anna system, så æ lagre alt på min maskin og ikkje hos Picasa.. Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar