tirsdag 6. desember 2011

Jul i vårt hus..


NIB har i desember en utfordring
"Jul i vårt hus"


Jul bli det i år og..
Jula er den årstiden i året som
jeg virkelig koser meg med.



Har fått bestilt julekort,
65 i antall
Julebrev skal følge med..




Ribba ligg trygt i fryseren
og venter på innrykk fra Trøndelag og Oslo




Julegaver begynner å komme heim i poser
og er snart klar for en tur til postkontoret..




Det spilles julemusikk, og vi tenner røkelse.
Svibler og amaryllis er kommet i hus...
Det begynner å lukte jul..

Juleløperen min som var ferdig brodert i 2000
vil få sin første jul på kommoden i loftsstua..

Julekuler fra Praha har kommet opp av posen
og funnet sin midlertidige plass..



På barnehagen har de adventstund hver dag
og imorra er det nissefest for de minste..

Det skal dukkes ned i 
kasser, kister og esker
og finne fram det som finnes av julepynt..

Jeg gleder meg..
Håper du og ser fram til jula...

Flere flott bidrag finner du her..


Ha en flott onsdag
Klem Mari Johanne





4 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet utenfor inngangspartiet :o))
    Ha en fin dag
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. S¨å koselig julehjem :)

    Fineste kveld til deg.
    Her er det kos i sofakroken, før kveldstur med Nalahunden :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Å, så koselig du har pyntet utenfor...
    Minner meg om at den plassen foreløpig er forsømt!
    Lykke til :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Her var det jammen meg mye fint! Også så innmari koselig på trappa deres :D
    Klem Line

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar