onsdag 4. januar 2012

Global chic



God aften

NIB har utfordret oss i januar med
temaet
"Global chic"


Her er mitt bidrag...





Gamle ting, som jeg har fått, arvet og kjøpt selv..




Det flotte teppet fikk jeg
av min søster når hun hadde vært på
Asiareise.



Kista har jeg arvet av min gamle tante i Trondheim.
Vi fant den på loftet hennes når hun skulle flytte.
Den har nok vært en tur i Fredrikstad..



 
Den har visstnok tilhørt min gamle onkel
som jobbet i den gamle utenriksflåten..

Idag passer kista på deler
av familiens julepynt..




Her sto nok navnet til onkelen min..




Flere flotte bidrag finner du HER


Til slutt må jeg bare snikke inn en stor hilsen
til alle som har lagt igjen
hyggelige hilsner
i forbindelse med min 1 års feiring..

Veldig hyggelig, sett stor pris på dokk!


Ha ein strålende torsdag..
Min blir i møter og i en bil på E6.

Klem Mari Johanne

6 kommentarer:

  1. Kjempe kult, dette er jo såååååå inn! Lykke til;)

    SvarSlett
  2. ...digger den gamle kista!
    *nostalgi*

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Stilig, lykke til!
    DIGGER kista di, nydelig :)
    God helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  4. Flott bidrag;)Lykke til:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. Hei på deg! Du burde ta deg en liten titt inne hos meg- der ligger det en liten overraskelse til deg!!

    SvarSlett
  6. Hei, en hilsen fra Trondheim;) like veldig godt kista med ilgods;) den var snasen, lykke til videre til deg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar