søndag 15. januar 2012

Søndag..



Klokka nærme seg 11
og helga er snart på hell.


Så fort tida går..

Et av mine mål for vinteren 2012
er at jeg skal ha friske blomster i huset..
Siden jula nå er sparka ut
(kan ikke fatte hvor mye vi har )
passa det fint med en grønnplante denne uka..



Planten står så fint til
Anne Black telysestaken min og min nyinnkjøpte lysestake
fra Kremmerhuset.
Vant i høst et gavekort hos Linda.
Har vært i butikker land og strand rundt
for å se om de har en ting.

Men nei du- alle var sjølsagt utsolgt..
Så jeg har ikke funnet noe før nå....
Kjøpte meg 2 ting -
skal vise dere den andre senere i uka.

Vi har hatt svigermor på besøk den siste
uke, og hun ønsket seg en tur til Maihaugen.

Og frøkna er ikke sen å be når
det blir snakket om
muligheten for å prøve skøytene..
Men der ble det litt bom
Isen var usikker, så snøen på vannet var ikke brøyta bort..
Stor skuffelse sjølsagt, men det
hjalp litt med
varm kakao
sjokolade og appelsin..



Nå står ei ny uke for tur..

Tror den vil kunne by på mange høydepunkt..

bla Dameforening onsdag.
Frua har nå lagt vekk juleprosjektene
og satser på ei ullbukse til frøkna..

Ha en flott mandag.
Klem Mari Johanne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar