torsdag 9. februar 2012

Bursdagsgave..



Frua hadd bursdag like før jul
og var så heldig å få litt penger.

Har skrevet det før,
... jeg er veldig avhengig av gode,
varme og fine skjerf.

Har lenge hatt lyst på et fra
Beck Sondergaard

Dette fant jeg på butikken "Lilla"
i Sarpsborg i januar..
Greit med litt gaver på etterskudd og..




Stort og herlig skjerf
i 100% ull.




Vi valgte megler for salget av rekkehuset idag.
Det sto mellom 2 - og valget falt på Terra...
Greit å få avklart,
 slik at vi kan gå videre med å gjøre boligen visningsklar..


Vimsemannen har vært på boligvisning i Sarpsborg,
så her går det slag i slag..

Nærmer seg helg..
Ha en fin fredag.
Klem Mari Johanne




3 kommentarer:

  1. Kjempefint skjerf, man blir avhengig av de der:)
    GFratulerer med vel overstått foressten ♥

    Ha en fin fin fredag!

    SvarSlett
  2. Så spennende med nytt hus! Gleder meg til å lese oppdateringene utover våren. :)

    SvarSlett
  3. For et utrolig fint skjerf. Så veldig mykt og godt ut.

    Og spennende med flytting og salg og kjøp og alt det fører med seg. Gleder meg også til å høre hvordan det går videre:)

    God klem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar