mandag 6. februar 2012

Elias og Knerten på flyttefot



God aften.

Nå har jeg hatt litt dårlig samvittighet.
Tida går da bare fra meg.
..og da har bloggen blitt nedprioritert
(hørt slikt vass)
og mye annet.

Nå har flytteprosessen vært
i familiens fokus



 
2 meglere har vært på besøk,
og vi skal ta et standpunkt for hvem
vi velger før helga.

Den ene tilbyr styling i pakken sin
mens den andre gir gratis innrykk i avisa..
Må få finlest tilbudene.

Vimsegutten har vært på sykehuset idag.
Vi trodde han måtte sette i dren i øret
-men det slapp vi
Ulempen er at da blir vi sendt
videre på ytterlige utredning..
(noe en sjølsagt skal være veldig glad for)
En unner jo sine barn det beste..


Elias og Knerten er forøvrig på vei
ned i en banankasse
Vi skal kjøre ned et lite lass før
aktuelle boligkjøpere får se innom..






Dette er forøvrig mitt innlegg nr 200.
Og flere skal det nok bli..

Ønsker alle en riktig fin tirsdag.
Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Håper det blir en ordning for Vimsegutten. Vi vet jo at det er til barnas beste men det er jo ikke alltid barna er like enige med oss;-)
    Godt å bli fulgt opp i alle fall:)

    Og lykke til så masse med flyttingen, spennende tenker jeg:) Det er jo litt "styr" som følger med, men så er jo det også litt gøy. På en måte... Synes jeg i alle fall:) Lykke til med valg av megler.

    Håper du får en fin dag og at resten av uka blir god,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Meglere er en egen rase.. Du må virkelig være flink å finlese for å se hva som blir billigst/yter best service. Her i byen gror de opp som paddehatter, er kjempeglad for at vi ikke skal flytte eller selge, tror æ hadde blitt surret i hodet over alle tilbudene. Men dette klarer du!! Og så er det jo litt spennende også.. Vi skjønner godt at du ikke blogge for tiden, det er lov å ha pause ;-) Lykke til, klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar