søndag 26. august 2012

Birken



Hei alle sammen 
som nå sitter å venter på trekning
av frøknas lille "begynne på skolen 
Give Away"

Ja, det er ingen unnskyldning
men vimsemor 
er litt trøtt og klar
og håper det er i orden at trekningen 
kan vente til i morgen.

Fredag ble både en lang og 
spesiell dag.
Lang fordi vi kjørte Sarpsborg- Rena - Lillehammer
etter jobb. Var ikke fram på Lillehammer før i 10 tida..
Sånn går det når man er i støtteapparatet til en ivrig Birkensyklist.
Men frøkna holdt mor med selskap den siste etappen,
og jeg har blitt grundig satt inn i alle som
er med i My little Pony..




Far satt ny pers, og sykla inn på 04.09
Nå skal jeg ikke bruke mye spalteplass her i bloggen på hans
innsats.. men jeg syns han var flink jeg.

Frøkna og jeg fikk rusla oss en tur i Lillehammer sentrum
og en del poser ble med oss hjem..:-)
Syns det var trivelig å hilse på gamle kjente når vi først var i gamle strøk, slik
at det tok sin tid før vi returnerte til Østfold.

Vi snakkes i morgen.
Klem Mari Johanne

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til far med ny pers, det fortjener da virkelig spalteplass!

    Og så blir jeg helt varm om hjertet når du sier at du er klar, det sa gode mormoren min også (hun var fra Ørlandet). Når jeg blir minnet på henne så kjenner jeg at jeg savner henne slik - hun var så fin:) At du er klar er den beste grunnen i verden til å utsette trekningen:)

    Nattaklem til deg,
    håper uka di blir fin:)

    SvarSlett
  2. Vimså, du er trukket som vinner i konkurransen på bloggen min :-) Gratulerer! Følg linken for å se http://tykt-og-tynt.blogspot.no/2012/08/vinneren-er-trukket.html

    Hilsen Sara (I tykt og tynt)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar