tirsdag 28. august 2012

Polarn O. Pyret



God aften..
Ved ankomst heimlandet tidligere i august
la det en koselig mail å ventet på meg 

De har i disse dager åpnet sin egen nettbutikk,
som de ba meg teste ut..
Skolefrøkna vår vokser, så litt supplering av
skoleklær var midt i blinken.
Jeg bestilte to ting;



En genser som også vil 
kunne arves av lillebror  om noen år.
Supert at finnes klær som passer begge kjønn.
Og kvaliteten virker til å være veldig bra.

Frøkna fikk i tillegg en buksedrakt 
som vil passe utmerket til neste sommer.


Har du klær  fra Polarn O. Pyret du ønsker å selge?
I nettbutikken kan du legge inn klær fra 
Polarn O Pyret som dine barn har brukt..
Det kan jo være noen som vil ha glede av det videre..?

Fra jeg la inn bestillingen på nettbutikken, 
tok det ikke mange dagene før melding om 
pakke i posten kom.
Trykk HER hvis du også har lyst til å sjekke ut nettbutikken.
 


Ønsker alle en fin onsdag.
Klem Mari Johanne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar