tirsdag 4. september 2012

En bit av mitt fylke

 
 
Helene som har bloggen
 
har denne uken følgende
mandagstema
 
"En bit av mitt fylke"
 
 
Nå er jeg trønder, som bevisst prøver å holde på dialekta
Men postadressen min befinner seg i Østfold, slik at
det første bilde i utfordringen viser
Østfold en vakker sommerdag.
 
 
Sommer, sjø og blå himmel
Ja, det var ikke mange slike dager i år..
 
En til to ganger i år
prøver jeg å komme meg til trøndersk jord
 
 
Dette bilde tok jeg i påska - blå himmel
i 5 minutter, for så å snø tett i 10...
 
Litt mer frodig landskap på sommerstid..
 
 
 
Mange sier at Trøndelag er Norge i miniatyr.
 
 
Dette er mitt bidrag i
denne ukens mandagstema
 
 
 
 
Flere flotte bidrag finner du HER
 
 
Ønsker alle en fin tirsdag.
Klem Mari Johanne

1 kommentar:

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar