onsdag 23. januar 2013

Det er vel av sine egne


man skal få høre det...

Når frøken Vims gjør leksene sine
utnytter jeg sjansen til å spørre

* hvordan har det vært på skolen idag?
* Skjedde det noe morsomt... ?
* og hvordan var på det på SFO?

Man kan jo aldri vite, så
da er det jo greit å spørre..

Da får jeg servert følgende svar:

"Du må da vite det mamma,
jeg kan jo ikke kjenne hele skolen
Jeg går jo bare i 1 klassen.."




Så sant så sant..
 
Men æ trur no at æ spørr min daglige
dose i morra og æ da..
For det er vel ikke akkurat rapport fra hele skolen jeg etterspør.

Blir en utfordrende dag på jobben i morra
Litt spent - for jeg skal begi meg ut på noe 
jeg ikke har så stor erfaring med..

Har du husket å stemme på Årets mammablogg
og spesielt "Livets små øyeblikk" idag?
Du finner link til stemmene HER

Ønsker alle en fin torsdag
Klem Mari Johanne


4 kommentarer:

  1. Har prøvd mæ på samme varianten i alle år.. Men det e ikkje mye æ får vite, som regel huske han ikkje.. Men på sengekanten om kvelden dukker det meste opp ;o)Spennende ka slags nytt du skal prøve deg på jobbmessig?? Snart helg! Klem

    SvarSlett
  2. Prøver hver dag jeg også, men får ikke vite så mye.
    Men det blir som Mayen skriver, det dukker opp litt av hvert når det er leggetid :)
    Lykke til med den nye utfordringen på jobben din og ha en riktig fin torsdag.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  3. Det går i samme leksa her også men svaret er som oftest "vetikke" eller "ikkeno" - tror du vi skal begynne å bli bekymret for skolesystemet eller;D
    Det er spennende (og litt skummelt) med nye utfordringer på jobben, håper det ble en positiv erfaring:)

    Håper dere har det godt, og takk igjen for at du hjelper meg:)
    Varme tanker og gode klemmer kjære du:)

    SvarSlett
  4. He,he....bedre blir det ikke :)
    Her i huset er de store, snart 13 og en på 14, får ikke så mye ut av de....glemmer og vimser i den alderen :)

    Ha en fin kveld og uke!

    Klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når du legger igjen en kommentar